22 Ağustos 2008 Cuma

Yeni yaşın kutlu olsun kızım....





























Meleğim bugün doğum günün..09:15 te gözlerini dünyaya açan Gökçe kızım,annesiyle 09:45 te buluştu.Yarım saatlik(ben kendime gelene kadar) ayrılıktan sonra beslenmek üzere ; seni ilk kucağıma aldığımda o kadar güzeldin ki,bu Allah'ın bir mucizesi dedim.Ben yatar durumda iken ,emmek için benim hadi kızım mucccc mucc sesimle emmeye başladın..İlk yudum ağzına gelmişti... Zaman işliyor;Gökçe kızım yeni dünyasında hayatının ilklerini yaşıyor.Tertemiz bir sayfa açıldı.Senin ve bizim hayatımızda... Göbek kordonun 9. gün düştü.İlk banyo için hazırlıklar yapıldı.Teyzoş ile birlikte .Teori ile pratik farkı ortada..Beynim bana oyun oynuyor.Acemilik mi desem?Başarılı girişimden sonra ter su içinde kaldık.Aman dikkat edelim derken kendimizi kırdık.Epey de yorulduk..İnsanlara anlatmak daha kolay.Uygulama zor.
İlk altı ay sadece anne sütü.Dördüncü ayda dilini çevirme refleksi gelişsin diye kısa bir süre, biraz yedirdik.Baktım kuzu yiyebiliyor altıncı aya kadar bekle dedim.Gökçe'nin emme refleksi kuvvetliydi.Sürekli emmek istiyordu.Uzun emme seanlarımızMeleğim bugün doğum günün..09:15 te gözlerini dünyaya açan Gökçe kızım,annesiyle 09:45 te buluştu.Yarım saatlik(ben kendime gelenene kadar) ayrılıktan sonra beslenmek üzere ; seni ilk kucağıma aldığımda o kadar güzeldin ki,bu Allah'ın bir mucizesi dedim.Ben yatar durumda iken ,emmek için benim hadi kızım mucccc mucc sesimle emmeye başladın..İlk yudum ağzına gelmişti... Zaman işliyor;Gökçe kızım yeni dünyasında hayatının ilklerini yaşıyor.Tertemiz bir sayfa açıldı.Senin ve bizim hayatımızda... Göbek kordonun 9. gün düştü.İlk banyo için hazırlıklar yapıldı.Teyzoş ile birlikte .Teori ile pratik farkı ortada..Beynim bana oyun oynuyor.Acemilik mi desem?Başarılı girişimden sonra ter su içinde kaldık.Aman dikkat edelim derken kendimizi kırdık.Epey de yorulduk..İnsanlara anlatmak daha kolay.Uygulama zor.. İlk altı ay sadece anne sütü.Dördüncü ayda dilini çevirme refleksi gelişsin diye kısa bir süre, biraz yedirdik.Baktım kuzu yiyebiliyor altıncı aya kadar bekle dedim.Gökçe'nin emme refleksi kuvvetliydi.Sürekli emmek istiyordu.Uzun emme seanlarımızda yanımda su,kahve ve kitap oluyordu.Bizim kuzu uzun süre emiyordu.Pes eden ben oluyordum.Onun bırakmaya pek niyeti olmuyordu.. Sabırla emzirmeye çalışıyordum.Emme refleksini tatmin için emzik aldım.İlk saatlerde emen Gökçe, sonraları emziğin yüzüne bile bakmadı.Kauççuk emzik te işe yaramadı.Doğal olanı istiyordu.Gecelerimiz ,gündüzlerimiz birbirini izlerken zaman akıyordu.İlk rahatsızlığımız kapımızı çaldı.Gökçe'nin ateşi 38.8 kadar yükseldi.Ateş düşürücüler ve ılık banyo ile kontrol altında tutulan ateş;diş çıkarabilir diye düşünürken ,döküntülerin ortaya çıkmasıyla Altıncı Hastalık dediğimiz viral bir hastalığa dönüşüp, uçup gitti.Gökçe kızım iyileşti derken bu arada da diş çıkarmanın verdiği huzursuzluklar gece sık sık uyanma ile kendini gösterdi. .Bizim kuzu uzun süre emiyordu.Pes eden ben oluyordum.Onun bırakmaya pek niyeti olmuyordu.. Sabırla emzirmeye çalışıyordum.Emme refleksini tatmin için emzik aldım.İlk saatte emen Gökçe, sonraları emziğin yüzüne bile bakmadı.Kauççuk emzik te işe yaramadı.Doğal olanı istiyordu.Gecelerimiz ,gündüzlerimiz birbirini izlerken ilk önce anne sonra da baba, dede ,anne anne ve hatice demesiyle zaman su gibi akıyordu.
İlk rahatsızlığımız kapımızı çaldı.Gökçe'nin ateşi 38.8 kadar yükseldi.Ateş düşürücüler ve ılık banyo ile kontrol altında tutulan ateş;diş çıkarabilir diye düşünürken ,döküntülerin ortaya çıkmasıyla Altıncı Hastalık dediğimiz viral bir hastalığa dönüşüp, uçup gitti.Gökçe kızım iyileşti dediğimizde, bu sefer de diş çıkarmanın verdiği huzusuzluklar gece sık sık uyanma ile kendini gösterdi.İlk dişini 17 Mayısta ben gördüm.Beyaz bir inci.İnciler bir ,iki ,üç derken çoğalmaya başladı.
Gökçe kızım dünyayı keşfe çıkıyor..Ne bulursa ağzına götüren Gökçe ,31 Temmuz sabahı ilk emeklemesiyle bizi şaşırttı.Şimdi ilk yürüyeceği günü heyecanla bekliyoruz...Çalışmalar ve teşvikler devam ediyor.İnşallah onu da tarihimize önemli notlar arasına düşeriz.
Zaman geldi 1. yaş gününe..Hepimizi bir heyecan kapladı.İlk doğum günü kutlaması için babannesi ve dedesinin yanına İstanbul'a gittik.Amcası ve yengesi de pastayı alıp geldiler.Yeğen Eda da oradaydı.Güzel bir kutlama oldu.Bu günün anısına güzel fotoraflar çekildi ve kamera çekimi yapıldı..Gökçekızım iyiki doğdun...Seninle hayatımız yine yeniden daha güzel ve anlamlı...Hep birlikte daha nice güzel günlere kuzu...Seni çok seviyoruz.

1 yorum:

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Gökçe kız, nice mutlu yaşlara güzel bebek! Annenle, babanla, sağlıkla...