11 Ağustos 2008 Pazartesi

Gökçe Tatilde











Gökçe tatile gidiyor..Hazırlıklarımızı tamamladık...Yola çıkabiliriz.Tatilimizin ilk günü yola çıktık.Bizim için önemli bir nikah törenine gideceğiz.Arkadaşımız Özlem'in nikahı.Özlem Taner'in nikah şahidiydi.Bense ,benim için davet etmiştim ama neyse...Soyadı kurbanı olduk.O'nu gelinlikle görünce duygulandım.Çok yakışmış...(yukarıdaki fotoraftaki gelin)Ama onun adına çok sevindim.Umarım mutlu olursun canım..Bizim mutluluğumuza ( tanışmamıza vesile olmuştu :)))) )
İstanbul'dan İDO ile karşıya Bursa (Güzelyalı) ya geçtik.Kuzu ile önce etrafı dolaştık.Denizi seyrettik, köpükleri gösterdim ona.Daha sonra dergilere bakarken gözüme tavuk ve horoz oyuncakları takıldı.Dokununca ötüyorlardı..Bu durum Gökçe kızımın çok hoşuna gitti.Oda başladı gülmeye...Etrafındaki görevliler de ilgi ile onu izlemeye başladılar..

Denizde, giderken kahve içmemek olur mu?(Arabada da giderken içiyorum )Nescafe.Klasik.Yanına da çikolatalı kek..Nöbetleşe kahvelerimizi içiyoruz.Bir kişinin de Gökçe Hanım'la ilgilenmesi gerek...Bunu göz önüne alarak teyzoş da bizimle tatile geliyor....

Güzel deniz yolculuğundan sonra Güzelyalı'ya (Bursa) vardık.Gökçe acıkmıştı..Deniz kenarında mamasını yedirdim.Buraya gelipte şeftali almadan olur mu?İki kilo şeftali alıp yolumuza devam ettik.Akşam yemeği için mola verdik.Arada Gökçe'nin ihtiyaçları için de mola ...

Geceyi geçirmek için Manisa 'daki arkadaşımızın evinde mola verdik.Uzun yolculuk hepimizi yormuştu.Hemen uyuduk.

Sabah dışarıda güzel bir kahvaltı edip yolumuza devam ettik.Yine molalar.....

Uzun yolculuktan sonra yerimize geldik..Yeşillikler arasında güzel bir yer..Yerleşir yerleşmez kendimizi havuza attık...Gökçe havuza girince sevinçten suya şıp şıp vurmaya başladı..Şaşkınlığı fazla sürmedi.Hemen suyla oynamaya başladı....


Hiç yorum yok: