17 Temmuz 2008 Perşembe

Gökçe ,Bakış...

Koyu mavi gözlü Gökçe kızım...Zaman nasılda hızlı geçiyor.Sana bakıpta büyüdü ya diyorum.Yakında kuzu 5 gün sonra 11 aylık oluyor.
Bu aralar çok güzel gelişmeler oluyor.Gökçe hanım üç heceli kelimeleri bile söylemeye çalışıyor.Gözde isim Hatice.Teyze.(kız kardeşim)Abla demeyide dilinden düşürmüyor.Anlattığım resimli çocuk şekillerini kendince tekrar bana anlatmaya çalışmasına bayıldım..En güzelide ne anlama geldini çözemedim gut gut gibi bir şeyler söylüyor.Hayvanları tanıma serüvenleri
işe yarıyor.Tavuklar,hindiler, köpekler ve kuşlar..Onların seslerini taklit ediyor.
Tatil ve deniz.Gökçeniz emeklemesi özgün bir yüzme tekniği...Dirseklerin kızarmasına aldırmadan emekliyor.Sürekli ayakta durmak istemesi ,ayaklarının farkına varması ve verdiği mücadele taktire şayan..Kuzum benim.

Hiç yorum yok: